mandag 30. august 2010

sushitime










[source: unknown]
i dag startet alvoret på videregående skole for fullt for min del. vi hadde nemlig vår første mattetime (helt gruusomt og starte RETT på med algebra....).... og resten av dagen tilbringte vi med media, noe som er ganske så chill, men det kan jo bli litt kjedelig i lengden med kun chilling også. etter skolen kjøpte jeg meg wok med nudler på seven eleven (YUMMYYYYY), og i sekstiden dro jeg og søstra mi på sushirestaurant sammen med noen andre jenter. sushien smakte rågodt, og jeg skal virkelig ta meg turen tilbake og spise flere av deres "makier", for prisen var ingenting å klage på! men nå skal jeg snorke og sove i noen timer, samtidig som jeg skal dødgrue meg til gymmen i morgen. huff, jeg HATER gym. jeg elsker å trene, men jeg hater gym.... ehheheheh. make sense?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar